baggrund

markedspladsen har du mulighed for at købe nye såvel som brugte ting.
Hovedsaligt er det ting som jeg selv fremstiller via min hobby. Ting som vi har overskud af, impulskøb eller blot ikke mere har plads til.
Alt kan selvfølgelig afhentes Jeg bor i Kølkær uden for Herning. Skal det sendes kommer der porto oven i salgsprisen. Følg markedspladsen, så er du opdateret hver gang der kommer noget nyt ind

tirsdag den 1. marts 2011

Markedspladsen

Velkommen til markedspladsen.
Her på siden vil der blive solgt af det overskud jeg og familien ikke mere har plads til.
Er der noget som du gerne ville købe? Så send mig en mail om produktet. Såfremt det er muligt er du velkommen til at afhente varen selv. Eller også vil det blive sendt med post danmark. Prisenern er plus portoen fra post danmark.
Glæder mig til at møde dig en en god handel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar